top of page

Правила замовлення турів

1. Порядок замовлення

1.1. Замовлення туру відбувається у три основні етапи: перегляд туру на сайті, заповнення анкети, оплата.

1.2. У випадку відсутності місць пропонується додатковий проміжний етап між запитом та бронюванням: резерв (включення до списку очікування).

2. Перегляд туру на сайті

2.1. Запит на наявність вільних місць в турах можна подати через:

- сайт (форма бронювання)

- електронну пошту mikhayliv4@gmail.com (в темі листа потрібно вказати назву туру, дату виїзду і прізвище замовника);

- Інвстаграм  (приватним повідомленням на https://www.instagram.com/koto_travel/)

2.2. В запиті потрібно подати наступні дані:

- для туристів - прізвище та ім’я замовника, контактний телефон, електронну пошту, назва туру, дата виїзду, дату народження;

2.3. Для кожного учасника туру потрібно подавати окремий запит (окремо заповнювати анкету туру).

Як дізнатися чи є вільні місця на тур?

Можна двома шляхами:
а) подивитися у нас на сайті.

“Місць немає” – група вже зібрана і на даний виїзд забронювати місця не можна

“Набір закрито” – група вже зібрана або тур відмінено. Місця забронювати не можна.

Якщо ж нічого не написано, значить місця ще є і їх можна бронювати. Кількість місць можна уточнити на сторінці в інстаграмі, телеграмі, по вайберу та у фейсбуці.

б) дізнатися у менеджера через онлайн-консультацію сайту, електронною поштою або по телефону (усі контактні телефони є на сторінці "Контакти");

3. Бронювання

3.1. За умови підтвердження наявності вільних місць здійснюється бронювання, яке передбачає попереднє включення до списку групи.

4. Оплата

4.1. Замовлення потрібно оплатити упродовж доби від моменту заповнення анкети

4.2. Оплатити замовлення можна одразу на сайті за допомогою apple pay, google pay або на банківський рахунок (банківські реквізити надсилаються за вимогою).

4.3. Документом, який підтверджує оплату і який потрібно зберігати до завершення туру, є:

- при оплаті через банківську касу або термінал банку - квитанція про переказ коштів;

- при оплаті через Інтернет - потрібно записати номер транзакції та назву платіжної системи та / або зберегти електронну квитанцію.

4.4. При оплаті на банківський рахунок потрібно повідомити нас в інстаграмі чи іншим способом зв’язку про проведену оплату упродовж 2 робочих годин з вказанням назви та дати туру, прізвища замовника, суми та часу оплати.

5. Знижки

5.1. Дітям до 12 років (включно) знижка 10% від вартості туру.

5.2. Учасникам АТО/ООС та учасникам бойових дій проти російських загарбників (за наявності посвідчення) знижка 30% від повної вартості туру.

5.3. Знижки не сумуються.

5.4 У Новорічних, Різдвяних та акційних турах умови надання знижок можуть відрізнятися від стандартних.

 

6. Анулювання

6.1. Анулювання замовлення туристом передбачає відмову від замовлення туру всіх або частини учасників замовлення.

6.2. Про анулювання замовлення потрібно повідомляти нас через соціальні мережі, мобільний телефон тощо

6.3 За бажанням туриста протягом 72 год після передоплати туру.
ВАЖЛИВО: це не стосується випадку, коли тур заброньовано за 7 днів або менше до дати виїзду.
6.4 При відмові від участі в турі з ініціативи туриста за
• п'ять тижнів до початку туру передоплата повертається із комісією 25%.
• за три тижні до початку туру передоплата повертається із комісією 50%.

Після цього терміну передоплата не повертається. Це пов'язано з умовою завчасної передоплати готелів, перевізників та інших послуг, пов'язаних з організацією туру.

6.5. У випадку, якщо замовник знайде відповідну заміну на анульовані місця, то оплачені кошти можуть бути зараховані взаємозаліком у повному обсязі.

7. Скасування туру

7.1. У випадку скасування проведення туру туристи та турагенти повідомляються про це за допомогою вайберу, телеграму, інстаграму або по телефону не пізніше ніж за 3 календарні дні до початку туру.

7.2. Кошти оплачені за скасований тур повертаються в повному обсязі.

7.3. За бажанням замовника, кошти оплачені за скасований тур також можна використати на інші тури.

 

8. Інфо-лист

8.1. Інфо-лист з контактами керівника групи, адресою місця виїзду та іншою інформацією про тур надсилається на електронні пошти туристів чи у вайбері/телеграмі або ж інстаграмі:

- для турів тривалістю 2 та більше днів: не пізніше ніж за 3 календарні дні до початку туру;

- для турів та екскурсій тривалістю не довше 1 дня: не пізніше ніж за 2 календарні дні.

 

9. Місця в мікроавтобусі/автобусі
9.1. Місця в автобусі розподіляються в залежності від часу замовлення: чим раніше замовлено тур, тим ближче розташовані місця до переду автобуса.
9.2. Точне розташування місць в автобусі повідомляється керівником групи при посадці в автобус.
9.3. За бажанням замовника, до виїзду, відповідальний менеджер може повідомити орієнтовні місця в автобусі: початок, середина, кінець, останній ряд.

 

10. Інформація про мерчанта
10.1 Надавачем послуг з організації турів, які представлені на цьому сайті (www.kototravel.com.ua) є Фізична особа - підприємець “Михайлів Тарас Іванович”.
10.2 Юридична, фізична та поштова адреса: 79007, м. Львів, вул. Городоцька, 33.
10.3 ЄДРПОУ: 3458005096.
10.5 Директор: Михайлів Тарас Іванович.
10.6 Контакти: mikhayliv4@gmail.com, +380673232239 (Viber / WhatsApp / Telegram), +380936998317 (тел./ Telegram / Viber),  

bottom of page